zamestnanci

Mgr. Katarína Moncoľová – vedúca zariadenia, fyzioterapeut

katka

 

 

 

 

 

 

 

 

Vzdelanie:

  • UK v Bratislave, Lekárska fakulta – bakalárske štúdium – fyzioterapia
  • SZU v Bratislave, Fakulta zdravotníctva v Banskej Bystrici – fyzioterapia

Ďalšie vzdelávanie:

  • Liečebná telesná výchova v pediatrii
  • Hippoterapeutický kurz – hipporehabilitácia
  • Manažment dobrovoľníkov
  • Bazálna stimulácia základný modul
  • Bazálna stimulácia nadstavbový modu
  • Individuálne plánovanie
  • Minimálne signály pri práci s klientom
  • Rytmika v muzikoterapeutickej praxi
  • Náhradné a podporné formy komunikácie
  • Kurz posunkového jazyka pre začiatočníkov
  • Kurz senzorickej integrácie
  • Špecifiká práce v multisenzorickom prostredí
  • Intuitivní rodičovství, jeho poruchy, možnosť prevence a intervence
  • Integratívna práca s motiváciou a zmenou v komplexných systémoch, rodinách a pároch
  • Prechtlová matóda analýzy General Movements
  • Funkčnosť a využiteľnosť detských kompresných stabilizačných ortéz SPIO v procese rehabilitácie detí
  • Komplexná trauma a jej vplyv na vývin dieťaťa
  • Práca s rodinou a sociálnou sieťou občana so zdravotným postihnutím
  • Efektívny pomáhajúci rozhovor
  • Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím
  • Práca s párom, rodičmi a rodinou

Mgr. Marcela Bábelová – sociálny pedagóg

marcela

 

 

 

 

 

 

 

 

Vzdelanie:

  • UMB v Banskej Bystrici – bakalárske štúdium vychovávateľstvo
  • UMB v Banskej Bystrici – magisterské štúdium pedagogika, špecializácia sociálny pedagóg

Ďalšie vzdelávanie:

  • Inštruktor sociálnej rehabilitácie
  • Bazálna stimulácia základný modul
  • Bazálna stimulácia nadstavbový modul
  • Manažment dobrovoľníkov
  • Tútor v poradenskom procese pre dospelých v oblasti ďalšieho vzdelávania
  • Autizmus – prejavy, diagnostika, terapie
  • Individuálne plánovanie I
  • Poruchy správania a účinné intervencie
  • Náhradné a podporné formy komunikácie
  • Špecifiká zmyslového vnímania u detí s autizmom a stratégie jeho rozvoja
  • Využívanie princípov ABA v práci s deťmi s poruchou autistického spektra Modul 1
  • Práca s rodinou a sociálnou sieťou občana so zdravotným postihnutím
  • Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím

Mgr. Ľubica Dorková – Hrivnáková – sociálny pedagóg

lubka

 

 

 

 

 

 

 

 

Vzdelanie:

  • UMB v Banskej Bystrici – bakalárske štúdium vychovávateľstvo
  • UMB v Banskej Bystrici – magisterské štúdium Sociálna pedagogika

Ďalšie vzdelávanie:

  • Špecifiká práce v multisenzorickom prostredí
  • Intuitivní rodičovství, jeho poruchy, možnosť prevence a intervence
  • Špecifiká zmyslového vnímania u detí s autizmom a stratégie jeho rozvoja
  • Komplexná trauma a jej vplyv na vývin dieťaťa
  • Práca s rodinou a sociálnou sieťou občana so zdravotným postihnutím
  • Efektívny pomáhajúci rozhovor
  • Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím
  • Práca s párom, rodičmi a rodinou
  • Psychoterapia, socioterapia a dieťa
  • Familienbrett – rodinná doska

Miroslava Hochmannová – opatrovateľka

mima

 

 

 

 

 

 

 

 

Vzdelanie:

  • Slovenský červený kríž Bratislava – rekvalifikačný kurz Opatrovateľská služba

Ďalšie vzdelávanie:

  • Bazálna stimulácia základný modul
  • Rôzne formy komunikácie s chorými
  • Individuálne plánovanie I
  • Náhradné a podporné formy komunikácie
  • Bazálna stimulácia nadstavbový modul
  • Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím

Bc. Zuzana Huľuková – špeciálny výchovný pracovník

zuzka

 

 

 

 

 

 

 

 

Vzdelanie:

  • KU v Ružomberku – bakalárske štúdium špeciálna pedagogika a pedagogika mentálne postihnutých

Ďalšie vzdelávanie:

  • Práca s rodinou a sociálnou sieťou občana so zdravotným postihnutím
  • Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím

 

Mgr. Veronika Dianišková – fyzioterapeut

gg

 

 

 

 

 

 

 

 

Vzdelanie:

  • SZU v Bratislave, Fakulta zdravotníctva v Banskej Bystrici – fyzioterapia

Ďalšie vzdelávanie:

  • Bazálna stimulácia základný modul
  • Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím