zamestnanci
Mgr. Katarína Moncoľová – vedúca zariadenia, fyzioterapeut
Vzdelanie:
- UK v Bratislave, Lekárska fakulta – bakalárske štúdium – fyzioterapia
- SZU v Bratislave, Fakulta zdravotníctva v Banskej Bystrici – fyzioterapia
Ďalšie vzdelávanie:
- Liečebná telesná výchova v pediatrii
- Hippoterapeutický kurz – hipporehabilitácia
- Manažment dobrovoľníkov
- Bazálna stimulácia základný modul
- Bazálna stimulácia nadstavbový modul
- Individuálne plánovanie I
- Minimálne signály pri práci s klientom
- Rytmika v muzikoterapeutickej praxi
- Náhradné a podporné formy komunikácie
- Kurz posunkového jazyka pre začiatočníkov
- Kurz senzorickej integrácie
- Špecifiká práce v multisenzorickom prostredí
- Intuitivní rodičovství, jeho poruchy, možnosť prevence a intervence
- Integratívna práca s motiváciou a zmenou v komplexných systémoch, rodinách a pároch
- Prechtlová matóda analýzy General Movements
- Funkčnosť a využiteľnosť detských kompresných stabilizačných ortéz SPIO v procese rehabilitácie detí
- Komplexná trauma a jej vplyv na vývin dieťaťa
- Práca s rodinou a sociálnou sieťou občana so zdravotným postihnutím
- Efektívny pomáhajúci rozhovor
- Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím
- Práca s párom, rodičmi a rodinou
- Poradca včasnej intervencie
Mgr. Marcela Bábelová – sociálny pedagóg
Vzdelanie:
- UMB v Banskej Bystrici – bakalárske štúdium vychovávateľstvo
- UMB v Banskej Bystrici – magisterské štúdium pedagogika, špecializácia sociálny pedagóg
- Terapia problémového správania ľudí s mentálnym postihnutím a /alebo autizmom
Ďalšie vzdelávanie:
- Inštruktor sociálnej rehabilitácie
- Bazálna stimulácia základný modul
- Bazálna stimulácia nadstavbový modul
- Manažment dobrovoľníkov
- Tútor v poradenskom procese pre dospelých v oblasti ďalšieho vzdelávania
- Autizmus – prejavy, diagnostika, terapie
- Individuálne plánovanie I
- Poruchy správania a účinné intervencie
- Náhradné a podporné formy komunikácie
- Špecifiká zmyslového vnímania u detí s autizmom a stratégie jeho rozvoja
- Využívanie princípov ABA v práci s deťmi s poruchou autistického spektra Modul 1
- Práca s rodinou a sociálnou sieťou občana so zdravotným postihnutím
- Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím
Mgr. Ľubica Dorková – Hrivnáková – sociálny pedagóg
Vzdelanie:
- UMB v Banskej Bystrici – bakalárske štúdium vychovávateľstvo
- UMB v Banskej Bystrici – magisterské štúdium Sociálna pedagogika
Ďalšie vzdelávanie:
- Špecifiká práce v multisenzorickom prostredí
- Intuitivní rodičovství, jeho poruchy, možnosť prevence a intervence
- Špecifiká zmyslového vnímania u detí s autizmom a stratégie jeho rozvoja
- Komplexná trauma a jej vplyv na vývin dieťaťa
- Práca s rodinou a sociálnou sieťou občana so zdravotným postihnutím
- Efektívny pomáhajúci rozhovor.
- Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím
- Práca s párom, rodičmi a rodinou
- Psychoterapia, socioterapia a dieťa
- Familienbrett – rodinná doska
-
Poradca včasnej intervencie
- Ergoterapia vo včasnej starostlivosti o dieťa s rizikovým vývinom
PhDr. Romana Oravcová – Psychologička
Vzdelanie:
PU v Prešove, Filozofická fakulta, magisterské štúdium: psychológia
PU v Prešove, Filozofická fakulta, rigorózne štúdium
Ďalšie vzdelávanie:
- Košický inštitút pre systemickú skúsenosť- frekventantka dlhodobého výcviku v systemickej psychoterapii
- Vysoká škola zdravotníctva a sociálnej práce sv. Alžbety, n. o., Bratislava, Inštitút ďalšieho vzdelávania sociálnych pracovníkov: Terapeutické techniky v sociálnej práci, modul: Arteterapia
- Montessori- rozvíjanie zmyslov
- Motivačné rozhovory
- Komplexná trauma a jej vplyv na vývin dieťaťa
- Krízová intervencia I.
- Zručnosti poradenskej práce s rodičmi, pármi a rodinou
- Efektívny pomáhajúci rozhovor
Mgr. Ivana Horváthová – špeciálny pedagóg
Mgr. Martina Dávidová – špeciálny pedagóg