zamestnanci

Mgr. Katarína Moncoľová – vedúca zariadenia, fyzioterapeut

Vzdelanie:

  • UK v Bratislave, Lekárska fakulta – bakalárske štúdium – fyzioterapia
  • SZU v Bratislave, Fakulta zdravotníctva v Banskej Bystrici – fyzioterapia

Ďalšie vzdelávanie:

  • Liečebná telesná výchova v pediatrii
  • Hippoterapeutický kurz – hipporehabilitácia
  • Manažment dobrovoľníkov
  • Bazálna stimulácia základný modul
  • Bazálna stimulácia nadstavbový modul
  • Individuálne plánovanie I
  • Minimálne signály pri práci s klientom
  • Rytmika v muzikoterapeutickej praxi
  • Náhradné a podporné formy komunikácie
  • Kurz posunkového jazyka pre začiatočníkov
  • Kurz senzorickej integrácie
  • Špecifiká práce v multisenzorickom prostredí
  • Intuitivní rodičovství, jeho poruchy, možnosť prevence a intervence
  • Integratívna práca s motiváciou a zmenou v komplexných systémoch, rodinách a pároch
  • Prechtlová matóda analýzy General Movements
  • Funkčnosť a využiteľnosť detských kompresných stabilizačných ortéz SPIO v procese rehabilitácie detí
  • Komplexná trauma a jej vplyv na vývin dieťaťa
  • Práca s rodinou a sociálnou sieťou občana so zdravotným postihnutím
  • Efektívny pomáhajúci rozhovor
  • Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím
  • Práca s párom, rodičmi a rodinou
  • Poradca včasnej intervencie

Mgr. Marcela Bábelová – sociálny pedagóg

Vzdelanie:

  • UMB v Banskej Bystrici – bakalárske štúdium vychovávateľstvo
  • UMB v Banskej Bystrici – magisterské štúdium pedagogika, špecializácia sociálny pedagóg
  • Terapia problémového správania ľudí s mentálnym postihnutím a /alebo autizmom

Ďalšie vzdelávanie:

  • Inštruktor sociálnej rehabilitácie
  • Bazálna stimulácia základný modul
  • Bazálna stimulácia nadstavbový modul
  • Manažment dobrovoľníkov
  • Tútor v poradenskom procese pre dospelých v oblasti ďalšieho vzdelávania
  • Autizmus – prejavy, diagnostika, terapie
  • Individuálne plánovanie I
  • Poruchy správania a účinné intervencie
  • Náhradné a podporné formy komunikácie
  • Špecifiká zmyslového vnímania u detí s autizmom a stratégie jeho rozvoja
  • Využívanie princípov ABA v práci s deťmi s poruchou autistického spektra Modul 1
  • Práca s rodinou a sociálnou sieťou občana so zdravotným postihnutím
  • Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím

Mgr. Ľubica Dorková – Hrivnáková – sociálny pedagóg

Vzdelanie:

  • UMB v Banskej Bystrici – bakalárske štúdium vychovávateľstvo
  • UMB v Banskej Bystrici – magisterské štúdium Sociálna pedagogika

Ďalšie vzdelávanie:

  • Špecifiká práce v multisenzorickom prostredí
  • Intuitivní rodičovství, jeho poruchy, možnosť prevence a intervence
  • Špecifiká zmyslového vnímania u detí s autizmom a stratégie jeho rozvoja
  • Komplexná trauma a jej vplyv na vývin dieťaťa
  • Práca s rodinou a sociálnou sieťou občana so zdravotným postihnutím
  • Efektívny pomáhajúci rozhovor.
  • Podpora rozvoja reči detí s ťažkým kombinovaným postihnutím
  • Práca s párom, rodičmi a rodinou
  • Psychoterapia, socioterapia a dieťa
  • Familienbrett – rodinná doska
  • Poradca včasnej intervencie
  • Ergoterapia vo včasnej starostlivosti o dieťa s rizikovým vývinom

PhDr. Romana Oravcová – Psychologička

Vzdelanie:

PU v Prešove, Filozofická fakulta, magisterské štúdium: psychológia

PU v Prešove, Filozofická fakulta, rigorózne štúdium

Ďalšie vzdelávanie:

  • Košický inštitút pre systemickú skúsenosť- frekventantka dlhodobého výcviku v systemickej psychoterapii
  • Vysoká škola zdravotníctva a sociálnej práce sv. Alžbety, n. o., Bratislava, Inštitút ďalšieho vzdelávania sociálnych pracovníkov: Terapeutické techniky v sociálnej práci, modul: Arteterapia
  • Montessori- rozvíjanie zmyslov
  • Motivačné rozhovory
  • Komplexná trauma a jej vplyv na vývin dieťaťa
  • Krízová intervencia I.
  • Zručnosti poradenskej práce s rodičmi, pármi a rodinou
  • Efektívny pomáhajúci rozhovor

Mgr. Ivana Horváthová – špeciálny pedagóg

Mgr. Martina Dávidová – špeciálny pedagóg